Viyana’daki bir genelevde çalışan sabıkalı Alex, Ukraynalı seks işçisi Tamara’ya aşık olur. Birlikte bu hayattan kaçmaya çalışırlarken, bir polis memuru ve hayatından memnun görünen eşiyle yolları kesişir ve böylece bir intikam ve kefaret yolculuğu başlar.