Sovyetlerin dağılmasından kısa süre önce çekilen, Ermek Shinarbaev imzalı bu Kazak Yeni Dalgası klasiği, Orta Asya’daki Kore diasporasına değinen ilk filmler arasında. Yıkıcı insan arzularını büyüleyici bir manzaraya yerleştiren bu şiirsel intikam öyküsü, bir aile travmasının derinlerine iniyor.