Katie fabrikada çalışan ve kızıyla ilgilenen sıradan bir kadındır. Bir gün, yine sıradan bir adam olan Paco’yla tanışır ve ikisi birbirine aşık olur. Aşkları bir başka mucizeyi doğurur ve Ricky adını verdikleri olağanüstü bir bebek sahibi olurlar.