Bir grup genç, yüzleri korkuyla çarpılmış halde ölü bulunur. Kurbanlardan birinin teyzesi olan gazeteci Reiko, bu tuhaf ölümleri araştırmaya başlar. Bu süreçte bir şehir efsanesi haline gelen lanetli bir kaset olduğunu öğrenir. Kasedi izleyenler bir hafta içinde ölmektedir.
2000’lerin başlarında Japon korku filmleri furyasını başlatan bu çılgın ve son derece başarılı gerilim, modern korku sinemasının en verimli dönemlerinden birinin ayak sesleri oldu. Amerikan yeniden yapımını unutun: Hideo Nakata’nın Halka’sı klasikliğini ve ürkütücülüğünü ilk günkü gibi koruyor.