Luis Buñuel ormanda! Birkaç kez sürgüne gönderilmesinin ardından Daniel Defoe’nun çöl adası klasiğini medeniyet çılgınlığı üzerine bir hicivle zekice sunarak en büyük Hollywood başarısını yakaladı. Renkli çekilmiş ilk filmi hararet yapan bir rüyaya dönüştü!