Rocky VI
Helsinki’ye gelen Amerikalı yıldız boksör Rocky, Sibiryalı Igor’la dövüşerek özgür dünyayı savunacaktır. Rocky nihayet dişine göre bir rakip bulmuş olabilir mi?
Sylvester Stallone’nin meşhur karakterini kendine has bir şekilde uyarlayan Aki Kaurismäki, bu alaycı kısa filmde o bilindik mizahını yeni bir seviyeye taşıyor. İnsanı harekete geçiren gitar ezgileriyle acı olmadan zaferin de olmayacağını gösteren tuhaf ve biraz da üzücü bir parodi.