Rodeo
Julia motosiklete meraklı, uyumsuz bir gençtir. Bir gün akrobatik hareketler yapan bir grup arazi sürücüsüyle tanışır. Erkeklerin hâkim olduğu bu dünyaya sızmaya karar verir, ancak geçirdiği bir kaza onun için işleri zorlaştırır.
Cannes Film Festivali’nin Belirli Bir Bakış bölümünde özel jüri ödülü kazanan bu cesur suç filmi, Lola Quivoron’un ilk yönetmenlik denemesi. Motosiklet akrobatlarını konu edinen eşsiz dünyasıyla Rodeo türün beklentilerini tam gaz aşan, gerilim dolu bir şehir draması.