Babalıkta zorlanan eski komando Jeffrey Manchester, McDonald’s şubelerini çatıdan girerek soyduğu için “Çatıcı” lakabını alır. Hapisten kaçtıktan sonra altı ay bir Toys “R” Us mağazasında saklanan adam, aşk ve çifte hayatı yüzünden yakalanmanın eşiğine gelir.