1982 Cannes Film Festivali sırasında Win Wenders, ufak bir otel odasında meslektaşlarıyla sinemanın geleceğini masaya yatırır. Godard, Fassbinder, Spielberg, Antonioni, Herzog ve diğer sinemacılar, şu soruya cevap verir: “Sinema bir ifade biçimi olarak ölüyor mu, yakında ölü bir sanat mı olacak?”
Wim Wenders, varoluşsal bir mesele üzerine düşünmek için Godard’dan Antonioni’ye, Herzog’dan Spielberg’e, dünya sinemasının en büyük isimlerini bir araya topluyor. Hem aydınlatıcı hem de eğlenceli atmosferiyle Oda 666, televizyonun yükselişinin yedinci sanat üzerindeki etkisini sorguluyor.