Kader ve kimlik üzerine düşünen Julio Medem imzalı Ateşli Oda, geceyi beraber geçiren iki yabancının yaşadığı dönüşüme eğiliyor. Bu olağanüstü erotik fantezide yüksek gerilimli, duygusal ve cinsel bir macera yaşanırken, kadın arzusu tüm karmaşıklığıyla gözler önüne seriliyor.