Rubber
Çölde terk edilmiş cansız araba lastiği Robert birdenbire canlanıverir. Bu kasvetli topraklarda dolanırken inanılmaz telepatik güçleri olduğunu fark eder: Hiç kıpırdamadan istediği her şeyi yok etme gücüne sahiptir.