Rus Gelin
Moldovya’dan gelen dünya şampiyonu bir okçunun Türkiye adına yarışabilmesi için anlaşmalı bir evlilik yapması gerekmektedir. Federasyon başkanı bu evlilik için eski bir pehlivanı ikna eder. Pehlivan bir süre sonra evliliğin formalite icabı olduğunu unutur ve gerçek bir düğün ister.