Formula 1 şampiyonu Niki Lauda’nın hayatına ve 1976’da az daha canına mal olan kazaya dair bir film. Lauda, bu kazadan sadece birkaç hafta sonra, en büyük rakibi James Hunt’ın karşısına çıkmak için yeniden direksiyon başına geçmişti.
Ron Howard, Hans Zimmer’in hareketli rock parçaları eşliğinde araba yarışlarının tarihine bakış atarken, nostalji tuzağına düşmeden iki sıradışı figürün sürükleyici bir portresini çiziyor. Farklı başarı anlayışlarına sahip rakipler rolünde Chris Hemsworth ve Daniel Brühl, seyirciyi büyülüyor.