Safari
Antilopların, ceylanların, zebraların ve daha nice hayvanın sürüler halinde otladığı Afrika, kimileri için bir tatil noktası. Av turizmi için bu topraklara gelen Alman ve Avusturyalı avcılar, pusuya yatarak avlarını bekliyor. Öldürmeye dair bir tatil hikayesi, insan doğasına dair bir film.
Afrika’daki av turizmine eleştirel bir bakış atan bu belgesel, canlı üslubuyla seyirciyi avcıların yerine koyuyor. Egzotik hayvanları öldüren turistlerin peşinden giden Safari, çelişkileri ve ırkçılığı sarsıcı bir biçimde gözler önüne seriyor.