Seattle’daki bir dergide stajyerlik yapan Darius, zaman yolculuğunda kendisine eşlik edecek birini bulmak için ilan veren bir adamı araştırma işini üstlenir. Derginin kadrolu yazarı Jeff ve stajyer Arnau ile birlikte adamı bulmak için bir kıyı kasabasına doğru yola çıkar.