Saint Laurent
Saint Laurent, filme adını veren ünlü modacının en karanlık, hedonist, çılgın ve yaratıcı çağına (1967-1977) odaklanıyor. Bir efsaneye, markaya ve çağının simgesine dönüşen Yves Saint Laurent, atölyelerde ve gece kulüplerinde dolaşırken yarattığı cazibeyle herkesi ve her şeyi çekim alanında tutuyor.
Cesur yönetmen Bertrand Bonello, Fransız tasarımcı Yves Saint Laurent’ın hayatının bir dönemine titizlik ve ustalıkla odaklanarak ortaya şık bir biyografi çıkarıyor. Gaspard Ulliel’in başı çektiği olağanüstü oyuncu kadrosuyla Saint Laurent moda dünyasında baş döndürücü bir yolculuk sunuyor.