İnsanın ruhunun karanlık köşelerine aşina olan Yorgos Lanthimos ve Emma Stone yeniden bir araya gelerek komplo teorilerinin dipsiz kuyularına dalan bir hicve imza atıyor. Seyiriciyi elektrik gibi çarpan Bugonia, modern toplumların marazlarına karanlık bir şifa sunuyor.