Scarlet
Babasının katilinden intikam almayı başaramayan Prenses Scarlet, ölüm ile yaşam arasındaki fantastik bir alemde uyanır. Bu doğaüstü araftan kurtulmaya çalışırken, ona öfke ve acının olmadığı bir geleceğin mümkün olduğunu gösteren idealist genç Hijiri ile tanışır.
Cinsiyetlerin yer değiştirdiği bu muhteşem Hamlet uyarlamasında usta animatör Mamoru Hosoda, en sevdiği iki temasını buluşturuyor: zaman yolculuğu ve paralel evrenler. Seslendirme kadrosunda Kōji Yakusho’nun da yer aldığı Scarlet, klasik intikam öyküsünü bir barış çağrısına dönüştürüyor.