Bir lise öğretmeni, öğrencilerinin gözü önünde kendini pencereden aşağı atar. Yerine gelen öğretmen Pierre, altı öğrencinin tuhaf bir şekilde soğukkanlı ve tepkisiz olduğunu fark eder. Öğrenciler okul çıkışlarında planlar yapmaktadır ve kötü niyetli oyunlarına Pierre’i de dahil edeceklerdir.