1970’lerde çıkardığı albüm pek ses getirmeyen Sixto Rodriguez, müzik kariyerinin başarısız olduğunu düşünerek Detroit’te yoksul bir hayat sürer. Aradan geçen 25 yılda, albümü Güney Afrika’da muazzam bir üne kavuşur ve iki hayranı ona ne olduğunu araştırmaya başlar.