Ciddi psikolojik sorunları olan Lee Holloway, psikiyatri kliniğinden taburcu olur. Avukat E. Edward Grey’in sekreteri olarak çalışma başlayan genç kadınla patronu, sadomazoşist bir ilişki yaşamaya başlar.