Londralı başarılı göz doktoru Hortense, üvey annesi ölünce işçi sınıfına mensup beyaz bir kadın olan biyolojik annesi Cynthia’nın peşine düşer. Bu sırada kızı Roxanne’le bir sevgi-nefret ilişkisi yaşayan Cynthia, Hortense’i hayatına almaya hiç de gönüllü değildir.
Brenda Blethyn, modern ailelerdeki karmaşık ilişkileri ve hüsranları keşfe çıkan Mike Leigh imzalı bu filmdeki rolüyle Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandı. Titiz kurgusu ve kahkahalarla güldüren mizahıyla, İngiltere’nin arızalı ruh halini ustalıkla gözler önüne seriyor.