Senna
Pek çok insana göre gelmiş geçmiş en iyi Formula 1 pilotu olan Brezilyalı Ayrton Senna, 1994 yılında bir yarışta trajik şekilde hayatını kaybetti. Bu belgesel, arşiv görüntüleri eşliğinde Senna’nın mükemmelliğe ulaşmak için hem kariyerinde hem de özel hayatında verdiği emekleri gözler önüne seriyor.
Spor dünyasının efsane isimlerinden birinin portresini çizen Asif Kapadia, belgesel türüne yepyeni bir yaklaşım getiriyor. Heyecan dolu bir gerilim filmi gibi ilerleyen Senna, Ayrton Senna’yı bu denli önemli bir figür haline getiren her şeyi gözler önüne seriyor.