Başarılı bir tiyatrocu olan Nora, nicedir görüşmediği babası Gustav Borg ile bir araya gelir. Bir zamanlar çok başarılı bir yönetmen olan Gustav, ailelerinden ilham alan bir senaryoyla sinemaya geri dönmek ister. Nora filmde başrol olmayı reddedince, Gustav genç bir Hollywood yıldızına yönelir.