Buster Keaton’ın efsaneleşmiş filmleri kadar bilinmese de bu gizli hazine de olağanüstü bir seyir zevki sunuyor. Yüzlerce gelin adayının talihsiz kahramanımızı sokak sokak kovaladığı doruk noktasıyla Malek’in Talihi, komedi unsurlarının nasıl kullanılması gerektiğine dair bir ders gibi.