On altıncı yüzyılda bir çiftçi köyü, ekinler olgunlaştığında geri gelecekleri konusunda uyarıda bulunan bir haydut çetesine karşı yedi samuraydan koruma talep eder. Hollywood’un yeniden uyarlaması The Magnificent Seven’a ilham veren sürükleyici bir üç saat.
İkonik bir klasik ve belki de stilize düzenlemesi, aksiyon sekansları ile modern gişe filmleri için bir prototip. Tekrar izlenmesi gerekecek karmaşık bir anlatı. Samuraylar ve korumak için atandıkları köylüler arasında çekici bir merkezi ilişki.