Metin zengin bir iş adamının oğludur ama tek merakı sanal oyunlar ve oyun makineleridir. Trafik kazası neticesinde tanışan Selma ile Metin birbirlerine âşık olurlar ve Metin, Selma’nın evinde Selma’nın üçkâğıtçı akrabaları ile birlikte yaşamaya başlar.