Evliliğinde sorunlar yaşayan Ann, terapiye başlar. Bu sırada onun bilmediği şey, kocası John’un kız kardeşiyle gizli bir ilişki yaşadığıdır. John’un eski arkadaşı Graham ortaya çıktığı zaman üçünün de hayatı değişir. Graham, kadınlarla seks hayatları hakkında video röportajlar yapmayı sever.
Steven Soderberg’in heyecan verici çıkış filmi, bağımsız sinemanın ne denli taze bir bakış sunabileceğinin kanıtı. James Spader ve Andie MacDowell’ın başrollerinde yer aldığı film, yönetmene henüz 26 yaşında Altın Palmiye kazandırarak Amerikan bağımsız sinemasını kökten değiştirdi.