Sexy Beast
Emekli kasa hırsızı Gal Dove, İspanya’nın güney sahillerinde hayatın tadını çıkarmaktadır. Bir gün Londra yeraltı dünyasının en psikopat gangsteri olacak nam salmış eski ortağı Dan Logan çıkagelir. Bu karşılaşma, hiç de hayra alamet değildir.
Jonathan Glazer’ın ilk filmi, klişe İngiliz filmlerine ürkütücü ve abartılı bir yaklaşım getirerek İspanya’daki İngiliz göçmenlere alışılmadık bir bakış sunuyor. Costa del Sol’un suç dünyasını mükemmel bir şekilde yakalayan film, Ben Kingsley ve Ray Winstone’un performanslarıyla dikkat çekiyor.