Alaycı bakışını dinin çelişkilerine çeviren Radu Jude, karanlık bir ironiyle dolu bu kısa filmde inanca dair zorlu soruları masaya yatırıyor. Vergi beyannamelerinden iş trafiğine, sıradan bir rahibin gündelik dertleri, eğlenceli bir biçimde ekrana yansıyor.