4K kalitesinde yenilenen versiyonuyla tekrar seyirciyle buluşan Masayuki Suo imzalı bu klasiğin başrolünde Kōji Yakusho yer alıyor. Ofis hayatının monotonluğu karşısında, payetler ve otrişler sonsuz ihtimalle ışıldıyor.