New Yorklu Brandon, lüks bir dairede yaşayan ve iyi para kazanan genç bir adamdır. Saygın imajıyla, seks bağımlılığı yüzünden hissettiği utancı bastırır. Başına buyruk kız kardeşinin gelişiyle, hayatı rayından çıkmaya başlar.
Steve McQueen insanın kendine duyduğu nefreti ve şehirdeki yalnızlığını tüm dehşetiyle ele aldığı Utanç ile bedenin dinginlenemez arzularından yola çıkarak insan ruhunu irdeliyor. Michael Fassbender yürek burkan performansıyla Venedik’te En İyi Erkek Oyuncu Ödülü’nü kazanmıştı.