Shanghai
Hindistan’da seçimler için hazırlanan bir şehirde, siyasi bir aktivist öldürülür. Olayın cinayet olduğunu iddia eden genç bir kadın ve elindeki kanıtlarla hükümeti devireceğini iddia eden bir porno yapımcısı vakaya dahil olur. Hükümet, olayı kontrol etmesi için üst düzey bir bürokratı görevlendirir.
Dibakar Banerjee imzalı bu sert politik gerilim, günümüz Hindistan toplumunun keskin bir analizini sunuyor. 60’lı yıllardan hayli tartışmalı bir Yunan romanını kendi ülkesine uyarlayan yönetmen, siyasi yozlaşma ve yolsuzluğu anlatıyor.