Shattered
Chris isimli yalnız bir milyarder, çekici fakat bir o kadar da gizemli bir kadın olan Sky’a âşık olur. Chris yaralandığında, Sky hemen yardımına koşar. Ancak Sky’ın davranışlarını tuhaf bulan Chris’in şüpheleri, Sky’ın oda arkadaşı ölü bulununca artmaya başlayacaktır.