Ertesi gün öleceğini düşünerek uyanan Amy’nin düzenli yaşamı hızla rayından çıkar. Öleceğine dair hezeyanları çevresindeki insanlara da bulaşınca, Amy ve arkadaşları kontrolden çıkarak yavaş yavaş delirir.
Amy Seimetz’in tekinsiz bir atmosfere sahip ikinci filminde korkunç kehanetler hızla yayılıyor. Bağımsız filmlerin sevilen isimlerinden Kate Lyn Sheil ve Jane Adams’ın başrolde yer aldığı film, göz alıcı görselliği ve absürt mizahıyla akıllara kazınan bir sinema deneyimi sunuyor.