She-Man, dönemin ucuz sömürü filmlerinden farklı olarak trans bireylere yönelik anlayışlı bir bakışa sahip olsa da seks filmlerinin alışık olduğumuz unsurlarını göstermeyi de ihmal etmiyor. Black Christmas‘ın yönetmeni Bob Clark’ın imzasını taşıyan filmde melodram, fetiş ve entrikalar buluşuyor.