Bu sarsıcı drama, Amerikan bağımsız filmlerinin baskın motiflerini cüretkâr biçimde reddediyor. Anja Marquardt’ın psikolojik derinliği yüksek ilk filmi, seks koçluğuna eşine az rastlanır bir bakışla yaklaşıyor. Filmin sinematografisi, karakterlerin beden hareketleriyle harika bir uyum oluşturuyor.