Shirley Adams
Oliver Hermanus’un (The History of Sound) yapımcılığını Roland Emmerich’in üstlendiği çıkış filmi, çete şiddetinin sebep olduğu travmaları gün yüzüne çıkarıyor. Yas tutan bir annenin çalkantılı iç dünyası, Güney Afrika’nın işçi sınıfının çilesini de gözler önüne seriyor.