Yüksekokula yeni kaydolan Shiva, bir grup öğrenciyle kaynaşır. Shiva’nın görür görmez hoşlandığı güzeller güzeli Asha da bu gruba dahildir. Shiva bir gün, öğrenci bile olmayan kimseler tarafından okulun bünyesinde uygulanan şiddetin farkına varır.
Ram Gopal Varma’nın filmi Shiva, merak uyandıran anlatısı ve özenle çekilen şiddet sahneleriyle sıradan aksiyon gerilimlerinden ayrılıyor. Üniversite politikalarına sert yorumlar getiren film, sıradan bir öğrenciyi anti-kahramana dönüştüren baskıcı dünyaya bir pencere açıyor.