Emma Seligman’ın akıldan kolay kolay çıkmayan çıkış filmi, huzursuz etmek ve kahkaha attırmak arasında müthiş bir denge tutturuyor. Rachel Sennott’ın her sahnede varlığını hissettiren güçlü oyunculuğu, filmin karanlık mizahını ve cinsellik, aile, din gibi konulardaki cesur yaklaşımını perçinliyor.