Sibyl
Yeni romanı için ilham arayan terapist Sibyl, danışanı Margot’nun hayatından beslenmeye başlar. Margot, aynı yapımda rol aldığı Igor’la dramatik bir ilişki yaşayan genç bir oyuncudur. Sibyl, onun hayatına daha fazla dahil oldukça, kurmaca ve gerçeklik arasındaki ayrımı yitirir.
Justine Triet’nin Gaspard Ulliel, Virginie Efira ve Sandra Hüller’i başrole taşıdığı filminde, kaos karşı konulmaz bir haz veriyor, ahlaki yanlışlar heyecan verici sonuçlar doğurabiliyor. Psikanaliz ve sinemayı buluşturan bu erotik ve tekinsiz oyun, her türlü sınıflandırmadan kendini sıyırıyor.