Silvestro, uzun yıllar sonra annesini ziyaret etmek için Kuzey İtalya’dan çocukluğunun geçtiği Sicilya taşrasına geri döner. Seyahati boyunca, limandaki yabancılarla, trendeki yol arkadaşlarıyla, annesiyle ve bir bileyciyle sohbet edecektir.