Signal 8
Simon Liu’nun gündelik hayattan kopuk bu gizemli şehir senfonisi, Hong Kong’un uyumsuz ve öfkeli imgelerini çağırıyor. 16mm kamerayla çekilen görüntülerin oluşturduğu sessiz desenin altında yatan bir şey var, ama ne? Huzursuzluk mu yoksa rehavet mi? Her şey için çok mu geç artık?