İşinden ve karısından olan Pat Solatano, ailesinin yanına taşınır. Hayatını yeniden kurmak isteyen Pat’in ailesininse ondan büyük beklentileri yoktur. Pat, karısıyla yeniden bir araya gelmesine yardım etmeyi teklif eden Tiffany ile tanışınca işler karmaşıklaşır.