Silvia Prieto
Minimalist mizahıyla zamana meydan okuyan bu tuhaf hikaye, genç bir kadının ikizleriyle dolu bir dünyada benlik arayışını aktarıyor. Rosario Bléfari’nin unutulmaz performansının yanında, Martin Rejtman’ın neşe dolu sineması komediye ve samimiyete eşit oranda yer veriyor.