Simon 8 yaşında, yetim bir çocuktur ve en büyük hayali onu kabul edecek bir aileye dâhil olmaktır. Fakat Simon diğer yaşıtları gibi değildir, bir süper gücü vardır: O zamana dek dokunduğu herkesin görüntüsünü alabilmektedir.