Ryan Coogler’ın sanat ve sömürü meselelerine eğilen çarpıcı filminde Michael B. Jordan’ın çifte performansı göz kamaştırıyor. Amerikan tarihi, blues, cinsellik ve komediyi ustalıkla harmanlayan Günâhkarlar, hiçbir kategoriye sığmıyor.