Babalarının ölümünden sonra miras kalan araba servisini birlikte yönetmek zorunda kalan üç kadının hikayesi. Bir keresinde davranışlarıyla kızlarını ayırdı ve onları yabancılaştırdı. Şimdi taşradaki otomobil işletmesi, tartışan kız kardeşleri bir araya getirmek zorundadır.