Sitcom
François Ozon’un bu kışkırtıcı çıkış filminde 80’lerin Amerikan sitcom’ları ile Fransız aile dinamikleri bir araya geliyor. Bastırılmış cinselliğe topyekûn bir saldırı niteliği taşıyan bu absürd taşlama, ensestten sadomazoşizme pek çok konuşulması zor olguya tabu yıkıcı bir bakış geliştiriyor.