Sivas
Anadolu’nun kasvetli bir köyünde yaşayan Aslan, acımasız bir dövüş sonrası ölüme terk edilen Sivas isimli yaralı bir çoban köpeğini kurtarır. Sınıf arkadaşlarını ve özellikle de hoşlandığı kızı etkilemek için Sivas’ı kullanan Aslan, başka bir çocuğun köpeğiyle amatör bir dövüş bile düzenler.
Kaan Müjdeci, Venedik ödüllü çıkış filminde hayatta kalmak için her daim öfkeli ve güçlü olmak zorundaki bir çocuk ve bir dövüş köpeğinin ortak kaderlerine bakıyor. Bir büyüme hikayesiyle Anadolu kültüründeki ataerkiye ayna tutarken, sinemamız adına şaşırtıcı ve rahatsız edici bir yüzleşme sunuyor.